söndag 4 mars 2012

Vet ni? Igår var jag på vasaloppsspinning! 4 timmar uppe i sadeln och jag tror att alla var rätt möra efter det. Men det var sjukt kul! Även häftigt att det sattes nytt rekord i Vasaloppet. Resten av dagen så försökte jag göra så lite som möjligt. Jag och mina systrar var på bio på kvällen och det var alldeles lagom att göra något sånt.

Så, jag hade vasaloppsspinningen lite som en "milstolpe", för nu är det dags att börja träna hårt och strama till kosten lite. Ja, idag ska jag ta en vilodag och sticka iväg till stallet men sen, då kör vi igång på riktigt! Jag har faktiskt inte helt bestämt om jag ska lägga störst fokus på styrkan eller kondisen, men tror att det lär bli styrka med mycket inslag av kondition!

Ska även börja att sätta ihop en inspirationsbild, ska visa den när jag är färdig med den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar