onsdag 14 mars 2012

Hm, fick aldrig tid till att ta bilder eller mått igår. Jag har ingen självutlösare på kameran (läs mobilen) och min syster var inte hemma så hon kunde hjälpa mig. Det ska göras i alla fall, haha!
Sitter just nu och har skrivit färdigt en rapport till naturkunskapen, bara två kvar nu men jag tror att båda kommer att gå ganska fort att skriva. Jag har ändå 2 veckor på mig och imorgon ska jag inte göra ett skit = plugga.

Klockan 4 idag är det dags att ta bussen in till gymmet för att köra lite spinning + axlar och marklyft. Jag har valt att lägga upp mina styrkepass såhär:
Pass 1 Rygg, Biceps och baksida axlar
Pass 2 Bröst och Triceps
Pass 3 Axlar och Marklyft
Detta kör jag med ett rullande schema så det är mycket möjligt att pass 2 körs två gånger i veckan. Kroppen vet förresten inte ens att det finns veckor så jag ser ingen anledning till att inte köra samma muskelgrupp flera gånger i veckan. Såvida jag inte känner mig sliten i just den muskeln.

Benpassen gör jag hemma, eller som denna veckan; genom trappträning! Eftersom att jag inte kör med några direkta vikter så kan jag lika gärna göra passen hemma.

Nu blir det en powerwalk innan jag sätter i mig lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar