måndag 26 mars 2012



I lördags var en riktig tråkdag. Lördagar är ofta väldigt överskattade tycker jag! Det kan ju vara för att jag oftast inte gör något under veckorna heller, haha. Denna lördagen ägnade jag mig åt tre saker; byta batteri på pulsklockan (det tog typ 1 t
imme att få ihop den), baka piroger och åka till stallet. Jag skulle gått ut och gått, men tiden liksom sprang iväg!

Igår åkte jag och mina systrar in till Halmstad. De skulle på fotbollsmatch och jag tänkte passa på och träna. Men först skulle min storasyster h

ålla i ett barnkalas på klättringen, så vi fick sitta och vänta där. Jag har inte klättrat på jättelänge så jag blev riktigt sugen, det blir nog till helgen!
Sen blev det premiär-glass, glass är egentligen inte min favoritfika, men man måste ju premiära!


På gymmet blev det bröst och lite triceps. Hade lite ont i handlederna så skippade några triceps-övningar. Sprang sen bort till fotbollsplanen i det underbara vädret! Ca 4,5 km och det var helt underbart!


Passade på att springa ner till stranden med. Man kan inte säga det för ofta; jag älskar att våren har kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar