torsdag 22 mars 2012

Men vad är det här?! Igår var det verkligen skitbra väder, 12 grader och sol hela dagen! Idag ligger det en tjock dimma över hela byn (ja, jag är en lantis). Kan inte solen hålla i sig några dagar i alla fall?

Var iväg på spinning igår, så fruktansvärt jävla kul! Han som instruerar har haft två olika pass, och jag har en förkärlek till ett av dom och han har envisats med att köra det "tråkiga" passet ett par gånger i rad nu, men igår så blev det favoriten! Var så sjukt taggad! Efteråt pratade vi om att jag eventuellt ska börja instruera jag med. Ska bara se till så att mina ben kommer i spinningform!

Idag när jag vaknade kunde jag inte röra mina ben, kändes som att någon hade opererat in stenar. Så var det ju inte, har träningsvärk sen marklyften... Ikväll blir det rygg och biceps på gymmet och sen ska jag på en föreläsning om kost och kosttillskott, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar