tisdag 13 mars 2012

Ska jag vara ärlig så går det skitbra med träningen just nu! Jag kör just nu väldigt tungt och tanken är att jag ska köra 2 yogapass och 2 konditionspass i veckan på det + promenader i mån av tid. Just det har väl inte kommit in ännu, men styrketräning går superbra!

Idag när jag bänkade så la jag på så mycket vikt så att jag inte orkade lyfta det mer än 2 gånger. Det ser jag bara som positivt, då vet jag var mina gränser ligger. Maten går även bra, åt fritt i helgen men jag tycker att det känns bra ändå, tryckte inte i mig "bara för att".

Var nyss ute och gick och det var perfekt vårväder! Hade bara ett linne och en "lager 2-tröja", alldeles lagom! Gick i 55 minuter men gpsen ville inte fungera så enligt den gick jag 1.5 km. Tippar mer på 5km.

Ikväll ska jag ta mått och bilder, lägger eventuellt ut bilderna bara för att sätta lite press på mig själv, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar