torsdag 1 mars 2012

Så, det blev nästan exakt 1 timmes yoga nu. Jag känner att yogan verkligen ger mig något. Jag har blivit mycket rörligare och jag klarar mentalt av att stå i positionerna längre. Bakåtböjningar är fortfarande något som är jobbigt, det tar så mycket energi! Därför tycker jag att det är bättre att yoga hemma för då kan jag bestämma själv hur mycket vila jag behöver efter varje position.

Jag har börjat att ge mig på en position nu som jag tycker är väldigt krävande. Jag vet inte vad den heter så jag kan tyvärr inte visa någon bild. Men man sitter ner och håller om fötterna som man sen sträcker ut uppåt. Så man måste hålla balansen. Ge mig några veckor så är jag där!

Nu är det lite plugg som gäller sen en promenad. Eller om jag kör det omvänt, vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar