onsdag 21 mars 2012

Så, nu har jag och min syster mätt oss. Jag har tidigare inte velat veta om vad jag har haft för mått, så under kanske 1,5 års tid så har jag inte haft en aning om hur det har sett ut. Idag kände jag dock att jag skulle veta det. Det känns lite lättare att sätta upp realistiska mål då.
Jag har alltid trott att jag har haft minst 95+ i midjan, det har bara känts så. När vi då mätte mig idag så visade måttbandet 86! Jag blev så förvånad och glad! Det är ju 10 cm mindre än vad jag själv uppskattade mig till. Vi kommer att mäta oss var fjärde vecka ungefär, och jag hoppas att siffrorna bara kommer att peka nedåt.

Jag har ju även tagit formbilder, men jag lägger inte ut dom nu. Tänkte att det är roligare att se före- och efterbilder samtidigt för att se om det har hänt något.

Nu blir det frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar