onsdag 28 mars 2012

Jag skulle ha tränat igår, först på gymmet och sen skulle jag ha sprungit en runda. Jag kände mig dock inte helt frisk så jag stod över det och hade picknick med min syster istället! Känner mig piggare idag och det är ju onsdag = spinning! Ikväll är det även premiär för pulsbaserad spinning så det kan jag ju inte missa. Det var runt 20 reserver (nu är det nere på 9!) på passet och jag är glad över att jag hann boka en plats! Efter passet tänkte jag köra mina favoriter, marklyft och axlar.

I flera dagar nu så har jag haft ont i magen under dagarna. Jag tror att många gånger beror det på vad jag har ätit till frukost. Det som får min mage att må bra är rätt och slätt havregrynsgröt! Så grymt gott!


Dagens frukost; En halv portion havregrynsgröt med hallon, kanel, linfrön och mjölk. Plus ett kokt ägg. Det mår magen bra av!

Jag har även en träningsutmaning denna veckan. Det betyder att jag under denna veckan ska samla ihop 21 km. Jag är på 6 km så jag har några kvar. Det blir en utmaning eftersom att jag precis har börjat springa och jag vill inte gå ut för hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar