torsdag 15 mars 2012

Jag ska nu berätta om gårdagens träning.

Spinningen gick kanonbra trots att sist jag satt uppe i sadeln var på vasaloppsspinningen (1.5 vecka sen). Med favoritinstruktören och en cykelsadel som INTE åker ner så kan det ju inte bli annat än bra. I slutet av passet kan jag ju säg att jag inte hade såå mycket tryck i benen, kondisen var inget problem, det var benen som inte orkade.

Nu till vad som hände uppe på gymmet!

Det var så sjukt jäävla jobbigt! Som sagt, marklyft och axlar. Jag var grymt stark under hela passet och tog 60x8 på marklyft, undrar vad jag maxar? Sen så blev det ju dags för axlar, och fy fan! Jag körde så tungt att jag ville spy och gråta samtidigt, dock blev det inget av det. Visste bara inte var jag skulle göra av armarna för att det skulle kännas så lite i axlarna som möjligt, haha. Proteindrinken svaldes ganska så snabbt efteråt...

Idag blir det bara promenad, mer orkar jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar