måndag 27 januari 2014

Spring på!

Det blev aldrig någon träning igår. Jag hade helt ärligt ingen ork till det och jag behövde läsa på en del inför föreläsningen idag så det gjorde inte så mycket.

Idag skulle jag och mina två kompisar Josefine och Mathilda varit på BodyPump, men när de båda avbokade av olika anledningar så kände jag inte för att gå själv så jag avbokade också. Jag funderade ett tag på om jag skulle sticka till gymmet ändå och köra ett arm/axelpass men jag hade ingen inspiration till att sätta ihop något och jag kände på mig att det skulle vara massor av folk på gymmet (runt 18-19) så jag stack aldrig dit. Istället blev det en löprunda på strax över 3 km och något som gör mig oerhört stolt är att jag sprang hela tiden och inte tog några gåpauser! Det kändes riktigt bra och det var längesen jag bara sprang på sådär. Jag försökte att hålla relativt lågt tempo för att orka med och det lyckades jag ju med. Är stolt över att jag faktiskt tog mig ut, det snöade och blåste och det är min värsta kombination och att det då gick så bra är super!

Fick precis i mig lite middag så nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag se Paradise Hotel. Ja, jag är tyvärr fast, jag tycker egentligen inte att det är ett så bra program men nu när jag har sett så långt så måste jag ju se de sista avsnitten.

Imorgon väntar en "händig" dag. Jag ska handla, städa, försöka rensa mitt handfat som det är stopp i och plugga. Tror att jag ska kunna få in lite träning också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar