tisdag 14 januari 2014

Frukost

Godmorgon!

Jag sitter och sippar på min morgon-smoothie, den är verkligen underbar! Krämig och god, mm.. Jag brukar alltid ha perioder där jag äter en viss frukost ett par veckor i sträck för att sen byta mot något helt annat. Tidigare frukostar har bland annat varit: två stekta ägg på lingongrova, yoghurt med musli och nektarin, tunnbrödsrullar, proteinpannkakor, ja, det har verkligen varit blandat. När jag åt ägg till frukost så åt jag mellan 4-6 ägg om dagen och nu för tiden så äter jag inte ägg alls (förutom runt jul och när vi var på buffén i lördags). Jag äter aldrig yoghurt för att jag tycker att det finns någon äcklig sträv smak, gillar det inte alls. Proteinpannkakor känner jag inget sug för alls, jag vill ha det mer naturliga nu och proteinpulver är inte naturligt för mig.
Så, jag gissar att min banansmoothie kommer att hålla i sig några veckor till och sen kommer jag vara helt insnöad på något annat!

Nu ska jag återgå till min hemtenta och senare idag så åker jag till Båstad för att bada och basta igen. Jag lever livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar