söndag 5 januari 2014

Pukka

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en god natts sömn, det har jag! Låg uppe till rätt sent igår och såg The Hangover, tror jag är sist i världen med att se den och jag tyckte inte att den var så bra som alla har sagt att den ska vara, men helt okej iallafall! Idag har jag knappt gjort nånting, jag diskade undan och sen har jag legat och halvsovit i soffan. Jag ska nu ta mig en kopp te så gott. Jag dricker inte kaffe och nu när det är kallt så känner jag att jag behöver något värmande.

Jag dricker de mesta teerna men jag är inte särskilt förtjust i märken som Lipton och Icas egna. Jag har hittat mitt favorit-märke: Pukka! De har massor av olika smaker och de är såå goda! Min absoluta favorit heter Cleanse och verkar utrensande. Om det funkar vet jag inte. Den innehåller nässla, fänkål och pepparmynta, testa! Nu ska jag slurpa i mig ett chaite, det har så mycket mer smak än vad ett "vanligt" chaite har! 


Finns att beställa på deras egna sida här eller på Bodystore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar