lördag 11 januari 2014

Familjedag

Nu sitter jag i bilen påväg hem till Halmstad igen efter att ha varit i Båstad och en sväng hemma hos mamma och pappa. Jag och min lillasyster tog en sväng i bastun och badtunnan innan maten, så himla skönt! Min hud känns riktigt len efter det. 


Sen gick vi upp mot restaurangen där resten av familjen väntade och även ett stor buffébord med en massa gott! Varmrökt lax, sill, ägg, ceasar sallad, potatissallad, kex & ost och även två varmrätter att välja på. Jag höll mig dock till förrättsbordet då där fanns tillräckligt goda saker. Detta avslutades med efterrättsbordet: 


Så gott! Sen åkte vi som sagt hem till mamma och pappa och röjde lite i garderoberna där. Rensade undan lite gosedjur som vi hade när vi var små. Snacka om att bli nostalgisk!

Ska nog krypa ner och se en film när jag kommer hem, en perfekt dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar