onsdag 8 januari 2014

Skola

Det märks tydligt att jag har kört igång med skolan igen bara efter 2 dagar nu. För det första så hinner jag inte riktigt uppdatera här och för det andra så sitter jag inte bara hemma hela tiden. Väldigt skönt om jag får säga det själv.

Imorse stack jag ut på en morgonpromenad på ca. 30 minuter. Trots detta så kunde jag ta det lugnt med att äta frukost och jag hann till och med med den tidiga bussen. Jag vaknade 7.00 av alarmet och kände att jag kunde och orkade gå upp på en gång. Det måste ha varit dessa 12 timmar från igår.. Tanken var att jag skulle stuckit till gymmet efter skolan och tränat ben, men allvarligt talat så pallade jag inte det. Jag har fixat käk inför imorgon då det kommer att bli en lång skoldag och jag har lite träningsvärk sen jag var ute och sprang igår. Som sagt: starta försiktigt..

Nu har jag funderat igen och jag kommer bara att köpa ett gymkort. Jag kom på att det blir en lite onödig utgift när jag faktiskt kan och klarar av att bara träna på ett gym. Det blir Träningskompaniet och jag hade tänkt försöka fixa det nu den närmsta veckan. Jag behöver nytändningen jag får på ett nytt gym och jag är riktigt trött på (det lät väldigt negativt, inte menat så) på mitt nuvarande gym. Jag tror att det kommer bli kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar