onsdag 4 april 2012

Veckan har ändå börjat bra tycker jag!
I måndags var jag och min syster ute och sprang. Vi började tillsammans men vi springer i helt olika tempo plus att det var hennes första runda för iår så jag ryckte ifrån. Jag sprang ovanligt fort och pulsen flög upp. Det resulterade i att jag fick gå lite oftare.

Igår blev det rygg och biceps på gymmet, det gick bättre än vad det har gjort på länge! Jag vill ha en vältränad rygg, men just nu är det den tråkigaste muskelgruppen att träna... Sen skulle jag gått in till stan för att äta buffé med mina syskon men för att spara in på tiden så sprang jag istället! Det skulle gå lugnt, inte över 160 i puls, jovisst! Jag körde på i vanligt tempo och var lite svettig och andfådd när jag kom fram. Efter buffén blev det en lugn promenad med min syster och "hennes" hund.

Idag ska jag försöka få till en powerwalk innan jag ska ta bussen in till gymmet där det väntas löpning i grupp! Älskar mitt gym som anordnar sånt. Det stod att det blir lite löpskolning och att vi sen springer i två olika grupper, kul! Efter är det bröst och triceps som gäller. De muskelgrupperna har fått köra rätt ofta nu, men det är för att jag kan köra bänkpress när min syster är med. Så jag passar liksom på då.

Nu blir det frukost och film. 
Älskar denna filmen. Blir liksom
frälst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar