onsdag 4 april 2012

Hepphepp! 
Vilken underbar träningsdag jag har haft idag! Innan jag tog bussen in så tog jag mig faktiskt ut på en PW. Det fick dock bli en kort en, 30 minuter var det som hanns med. Väl på gymmet så hade jag 1,5 timme som jag kunde sitta och plugga. Så det gjorde jag! Sen var det ju som sagt dags att springa. Vi värmde upp enkelt en liten sväng och vi hade lite simpel löpskolning. Efter det sprang vi en runda på ca 5 km. Jag hade inte med min mobil så jag loggade aldrig rundan. Fick höra sen att det tog ca 30-35 min.

Bröst och triceps var det dags för sen. Körde bänk, men denna gången valde jag att köra lite lägre vikt och mer explosivt. Körde fler reps på alla övningar och lite lättare vikter för att verkligen komma ut i rörelserna. Det gick bra och jag tror att det är bra att ändra lite i schemat ibland, om än bara för ett pass!

Imorgon väntar terränglöpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar