tisdag 17 april 2012

Gårdagens löprunda i barfotaskor har gett en fruktansvärd träningsvärk i vaderna! Det var första gången jag skulle testa att springa i de så jag tog det väldigt lugnt och körde lite löpskolning också. Redan när jag stod i duschen så började träningsvärken komma... Idag kan jag inte riktigt räta ut mina vader och det tar lite tid innan jag kan gå normalt när jag har suttit ner!

Innan jag åkte in till skolan idag så gav jag mig ut på en powerwalk, härligt att komma igång lite igen.
Väl på gymmet så körde jag som sagt marklyft och axlar och jag märker hur svag jag har blivit på det här veckorna. Så tråkigt! Förhoppningsvis så finns det lite muskelminne och det ska väl inte ta allt för lång tid innan jag är uppe i mina gamla vikter.

Nu ska jag laga lite middag plus mat inför jobb imorgon, chefen ringde nyss och sa att det blir många timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar