torsdag 2 februari 2012

Phue, äntligen hemma! Åkte iväg till gymmet i eftermiddags för att köra lite rygg och gå på ett yogapass. Det blev latsdrag, chins, rodd, svingar och dynamiska plankor! Mellan passen hade jag ca 45 minuter dötid så då läste jag lite naturkunskap.

Yogan gick otroligt bra! Jag är en såndär typ som alltid tittar på klockan. A l l t i d! Passet började 18, första gången jag tittade på klockan så var den 18.10. Andra gången jag tittade så var den 18.40! Det hade alltså gått en hel halvtimme! Jag blev rätt stolt över mig själv och jag kände att jag verkligen var inne i passet.

Efter allt detta så blev det bastu och Biggest Loser Sverige! Måste säg att jag föredrar det amerikanska mer men jag har väl blivit lite lätt skadad av det, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar