torsdag 2 februari 2012

Har fått mail angående instruktörsutbildningen, nu börjar det ju kännas verkligt! Om bara 3 veckor så åker jag upp till Göteborg. HJÄLP! De hade skrivit ett schema över vad vi ska göra de dagarna och som tur är så ska vi bara köra två pass om dagen. Känner att jag inte riktigt har kommit i spinningform ännu, haha.

Jag är ju som sagt besatt av Biggest Loser. Jag älskar det! Personerna som är med där får mig att vilja göra det där lilla extra när jag själv tränar eller att inte ta den där extra portionen för jag är inte hungrig. De klarar ju det så det gör jag med! Så i onsdags på spinningen så kände jag mig ganska låg och hade inte riktigt motivationen till det. Jag insåg sen att jag hade en röd tröja på mig och kände genast att jag var med i the red team (det låter töntigt att säg det på svenska) ur säsong 12. Jag tänkte på Vinny som är en av de största denna säsongen och han ger alltid 150 %! Jag blir så satans inspirerad och imponerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen (till gymmet, hehe)!

Om någon nu vet vem som vinner denna säsongen och berättar det för mig så hoppas jag att ni dör en smärtsam död...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar