måndag 6 februari 2012

Hej på er!

Idag är det ännu ett spinningpass som väntar. Är helt frälst, haha. Nu på förmiddagen har jag försökt att plugga lite utan några större framgångar, ska sticka in till skolan imorgon och få hjälp med det. Inte alltid lätt att läsa Matte C på egen hand.

Just nu så står en bröddeg på jäsning, hoppas bara att jag hinner smaka på det färdiga brödet innan jag åker! Älskar att baka, både bröd och kakor även om jag sällan äter det själv. Tycker bara att det är så oerhört kul! Idag blir det bara ett enkelt vitt bröd men det är supergott! Har bakat en del surdegar, men nu tar det lite för lång tid för vad jag vill vänta.

På tal om spinningen förresten. Nu efter nyår så är det ju alltid fullt på gymmet och det är många reserver uppbokade på passen. Det som är kul är att jag alltid lyckas med att få en plats! Expertbokare! Till spinningen nu är det 9 reserver, det kanske inte låter så mycket men förut var det knappt en enda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar