onsdag 15 februari 2012


Godmorgon!
Jag tog mig iväg till träningen igår och gjorde först en massa utfall + plankor. Sen körde jag på med spinning.

Första halvtimmen var jag urstark! Tekniken satt, styrkan var där och hjärnan var på topp. Sen så, shoff! Försvann all energi, jag blev yr och funderade på om jag skulle gå av cykeln, men nä jag gav mig fan på att fixa det! Tror att jag skulle ätit nånting större innan passet, det var nog bara det det handlade om. Jag hade ju trots allt ätit flera timmar tidigare, så inte konstigt att det tog slut, slängde i mig några hasselnötter innan men det gav ju inte jättemycket.

Hursom, allt som allt så gick det jättebra! Alltid lika kul att få träna för sin favoritinstruktör (snygg är han också), tyvärr ska han inte ha något pass nästa vecka, buhu...

Ja, detta var då gårdagens lunch. Kyckling/qourngryta (hade inte så mycket kyckling) med fullkornsris. Ser skitäckligt ut, men det var det inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar