söndag 26 september 2010

26/9 - Utvärdering

Just det. Jag kom på att vi skulle göra en sån där utvärdering av hur denna månaden har vart.

Den första veckan var jag ju förkyld, men jag ville inget annat än att komma igång med träningen! När den väl försvann så fanns det inte direkt något som stoppade mig. Jag känner att jag har börjat träna mycket, dock känner jag innan det blir för mycket. Har också lyckats sluta med att äta godis, kakor, chips o.s.v. Det blir så automatiskt med mig när jag börjar träna. Jag är inte ens sugen! Innan jag började träna så kände jag framförallt att mina jobbkläder satt lite tajt. När jag var och jobbade igår (vilket jag inte har gjort på 3 veckor) så kände jag att de satt lite slappare. Underbart! Någonting har hänt på denna lilla tiden!

Jag känner att jag är piggare också i och med mina morgonpromenader. Det är verkligen perfekt att gå ut och gå på morgonen. Morgonmänniska som jag är, hehe. Jag har också känt att jag verkligen vill träna. Jag måste ju självklart vila någon dag i veckan, men det är svårt.

Påminn mig om att jag ska lägga ut mina mål också. Eller iaf prata med dig Hansson, jag blir mer taggad och vill uppnå dem om någon annan vet om dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar