måndag 1 november 2010

1/11 Utvärdering Oktober

Ja, vart ska jag börja? Det har vart en riktig skit-månad sett ur träningssynpunkt. Och jag överdriver inte. Allt eftersom att det blir mörkare på dagarna så tappar jag energi, jag orkar inte gå upp på morgonen. Orkar knappt stänga av alarmet. Detta gör att jag inte går ut på mina morgonpromenader och energin uteblir helt.

Jag är väl medveten om detta men jag klarar inte riktigt av att ta tag i det igen. De få gångerna jag har tränat så har det gått bra. Det har inte varit några som helst problem frånsett att jag har tränat kanske 5 gånger. Det är illa. Det är inte för att jag vill vara bäst och träna varje dag, men jag vet själv att jag mår bättre av det.

Har också haft svårt för att somna på nätterna vilket då också gör att jag inte orkar gå upp på morgonen. Allt går hand i hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar