lördag 30 april 2011

Utvärdering April

April har varit en bra månad. Jag har kommit igång och börjat klättra och det är fruktansvärt. Inte bara att det är bra träning utan det blir väldigt socialt eftersom att vi brukar vara ungefär 5 pers som sticker dit. Under påsklovet så blev det lite sisådär med träningen. Var ju hemma hos mina föräldrar och då vill man umgås med dem så mycket som möjligt. Jag var en del i stallet och gick med hästarna så det var ju bra. Dock blev det rätt kass mat under hela veckan med tanke på att det var påsk.
Denna veckan som var (efter påsklovet) känner jag att jag har haft en liten svacka. Jag har haft en del att plugga i och med projektarbetet så jag har inte orkat eller haft tid. Jag stod till och med över en klättring på grund av det. De som känner mig vet att jag är duktig på att ta det roliga framför det tråkiga, men denna gången skärpte jag mig.

Äh, april har varit bra. Klättringen går kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar