söndag 1 januari 2012

Riktigt längesen jag skrev nu kan jag erkänna. Men det har inte blivit så mycket träning på sistone! Har inte riktigt haft orken till det så jag har låtit bli.
Nu är det iallafall nytt år och det börjar jag med ett socker/snacksfritt januari! Det kan bli en utmaning efter alla dessa frossardagar. Men jag tror nog att kroppen behöver det, än är jag inte sugen på något.

Nu ska jag även köra igång med träningen lika bra som förut. Är lite sugen på att börja träna olympiska lyft. Har gått någon dag nu och försökt lära in tekniken för ryck. Stöt ska jag försöka mig på snart med. Sen så blir det ju självklart en del kettlebells!

Ja, just det! Jag fick en spinninginstruktörs-kurs i julklapp! Så i slutet av februari (ah, så snart!!) åker jag till Göteborg. Förhoppningsvis, jag är inte anmäld ännu men jag hoppas att det ska finnas platser kvar. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar