onsdag 7 december 2011

Igår när jag var på gymmet så fick jag väldigt ont i min rygg. Vet inte riktigt vad det var men det kändes som träningsvärk fast mycket värre! Jag kunde inte utföra övningarna på rätt sätt, så efter 10 minuter gick jag därifrån.

När jag kom hem så tittade jag på Biggest Loser. Blir inspirerad till 1000 av det där programmet så jag bestämde mig för att sticka ut och springa.

Att springa i skogen var inget alternativ då jag är väldigt mörkrädd. Så det fick bli en runda i byn på hal asfalt. Men det gick riktigt bra! Sålänge jag sprang så halkade jag inte, det var när jag började mesa som det var mycket lättare att halka till. Jag körde på i ett bra tempo och rundan blev strax under 5 km. Första löprundan sen innan hjärnskakningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar