onsdag 5 oktober 2011

Det blev en tuff helg och det känns som att den på något sätt har satt sina spår. En vän till mig fyllde 20 vilket resulterade i en utgång. Jag har inte festat (läs druckit alkohol i en större mängd) sedan juni/juli. Jag är även väldigt noga med mina sovvanor. De rubbades till ganska ordentligt.
Jag tappar lätt orken till att hålla igång och träna när det kommer något sånt här emellan, men man måste ju kunna umgås med sina vänner, eller hur?!

Hur som helst, igår gymmade jag. Gick inte alls bra när jag skulle köra ben. Fick ont i knät men jag tror att det var pga för tung belastning. Struntade då i alla benövningarna för säkerhets skull. Mina ben blir ju ändå tränade varje dag när jag är ute och går, så en gång gör ingenting.

Nu ska jag försöka ta mig till stallet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar