söndag 25 september 2011

Hm, hur ska man inleda ett sånt här inlägg. Vad vill ni veta om mig?
Som de flesta har förstått så heter jag Jessica, är 20 år och bor hemma hos mamma och pappa i en liten by utanför Halmstad.
När jag var liten (0-13 år) så hatade jag idrott och träning. Det var det värsta jag visste. Nu, ett par år senare så är det det BÄSTA jag vet! Rätt kul att det kan ändras så..
Just nu tränar jag på ett gym i Halmstad + att jag går ganska mycket. Annars så älskar jag gruppträning! Spinning, boxning, cirkelpass, Balance, Step (när jag gick på det regelbundet och hade koordinationen, haha). Sålänge det inte är riktiga dansklasser så funkar det för mig!
Är väldigt sugen på att utbilda mig till PT, instruktör eller kostrådgivare..

Är det något mer ni skulle vilja veta? Skriv isf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar