lördag 24 september 2011

En slö joggrunda = check.
Både igår och idag har jag var fullkomligt orkeslös. Igår gjorde jag ingenting, men idag masade jag mig ut på en morgonpromenad + att jag joggade/gick en sväng precis. Hade inget tryck i benen alls. Huvudet var inte heller så piggt på att hänga med. Funderar på om jag har ätit för snålt/näringsfattigt. Det är så lätt att det blir så. Eller så börjar min kropp bli lite höstig.
Det är inte det att jag inte har någon motivation, det har jag fullt av! Men något är det... Nåja, ska väl inte fundera för mycket på det, då blir det kanske ännu värre?

Tänkte att jag skulle ta och skriva ett inlägg om mig själv snart. Inte för att det är så många som läser bloggen, men det är ändå bra att veta själv vem man är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar