onsdag 13 oktober 2010

13/10 - Mål

Nu äntligen skriver jag ut mina mål, och det är dessa;

- Kunna springa (ev. jogga) 5 km utan att stanna p.g.a min axel eller min kondition. Detta vill jag uppnå 31 januari 2011. Det kan låta som en väldigt lång tid men jag vill ge det tid och eftersom att jag faktiskt har ont i axeln så ska jag ta det lugnt. Sen så ska det finnas tid till att bli sjuk/om det är mycket i skolan eller om vädret inte håller.

- Variera min träning. Detta är väl inte direkt något mål så, men jag har bestämt mig för att testa ett nytt pass varannan vecka för att inte vänja kroppen vid något särskilt mönster. Om någon månad ska jag också byta övningar när jag styrketränar.

- Minska en storlek i kläder. På sätt och vis så har jag redan gjort det. Jag kom i mina jeans som jag inte kunde ha förut, men jag känner att jag hade mått bättre om jag hade blivit lite tightare. Kläderna ska ju sitta snyggt också!

Jisses vad långt inlägg det blev nu trots att det inte är någon utvärdering, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar